Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra
O Katedrze
Historia Katedry
Władze
Pracownicy
Dyżury pracowników
Aktualności
Nauka
Problematyka badawcza
Projekt: Odkrywamy matematykę
EDU MAT - studenckie koło naukowe
Monografie
Studia
Kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Zajęcia dydaktyczne
Programy praktyk
Materiały do pracy dyplomowej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Monografie
Monografie
Anna Jakubowicz-Bryx, Maria Sobieszczyk, Katarzyna Wojciechowska pt. Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna we współczesnej przestrzeni społecznej. Wybrane aspekty
Ewa Anna Zwolińska Tworzenie audiacyjnych wzorów
Anna Jakubowicz-Bryx, Monika Kwiecińska, Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa mistrzostwa
Izabela Plieth-Kalinowska, Relacje interpersonalne uczniów z niepełnosprawnościami w klasach integracyjnych – diagnoza i implikacje prakseopedagogiczne
Justyna Kosz-Szumska, Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza
Ewa Anna Zwolińska, Doświadczanie audiacji
Izabela Plieth-Kalinowska, Adam Musielewicz, Akceptacja i adaptacja społeczna dzieci z dysfunkcjami rozwojowym
Ewa Anna Zwolińska, Muzyczne komunikowanie się
Tatiana Grabowska, Uczeń w drodze do doświadczania podmiotowości. Konteksty. Oblicza. Rzeczywistość
Ewa Anna Zwolińska, Sens umuzykalniania. O celowości edukacji muzycznej
Anna Jakubowicz-Bryx, Jolanta Nowak, Hanna Solarczyk-Szwec, (red.), Wychowanie jednostki i wspólnoty do wartościowego życia
Ewa Anna Zwolińska, Społeczne znaczenie muzyki
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję