Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Ewa Anna Zwolińska, Audiacja. Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona Ewa Anna Zwolińska, Audiacja. Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona

Ewa Anna Zwolińska, Audiacja. Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona

Ewa Anna Zwolińska, Audiacja. Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, UKW Bydgoszcz 2011, s. 296.

Książka jest studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona i wynikającej z niej koncepcji rozwijania audiacji. Zamieszczone teksty dotyczą muzykalności człowieka w ciągu całego życia, odnosząc się głównie do wczesnego dzieciństwa. Teoria uczenia się muzyki Gordona jest pragmatyczna – zawiera potwierdzone badaniami przewidywania, które pozwalają na opracowanie skutecznego programu rozwoju audiacji. Praca stanowi cenną pozycję badawczą nie tylko dla muzykologów.