Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Ewa Anna Zwolińska, (red.), Podstawy teorii uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona Ewa Anna Zwolińska, (red.), Podstawy teorii uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona

Ewa Anna Zwolińska, (red.), Podstawy teorii uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona

Ewa Anna Zwolińska, (red.), Podstawy teorii uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona, WSP, Bydgoszcz 2000, s. 304

W Polsce koncepcję sekwencyjnej teorii uczenia się muzyki autorstwa Gordona promuje Polskie Towarzystwo E. E. Gordona z siedzibą w Bydgoszczy oraz Fundacja Kreatywnej Edukacji, które wspólnie i z udziałem partnerów organizują m.in. kursy gordonowskie dla osób kierujących edukacją muzyczną małego dziecka, międzynarodowe seminaria oraz projekty koncertowe, wydawnicze i edukacyjne na różnych poziomach wiekowych.