Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra
O Katedrze
Historia Katedry
Władze
Pracownicy
Dyżury pracowników
Aktualności
Nauka
Problematyka badawcza
Projekt: Odkrywamy matematykę
EDU MAT - studenckie koło naukowe
Monografie
Studia
Kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Zajęcia dydaktyczne
Programy praktyk
Materiały do pracy dyplomowej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Monografie
Monografie
Anna Jakubowicz-Bryx, Świadomość pisma u dzieci pięcioletnich
Ewa Anna Zwolińska, Sposoby audiacji. O myśleniu muzycznym
Ewa Anna Zwolińska, Strategia rozwoju audiacji w muzycznej edukacji
Ewa Anna Zwolińska, Kształcenie nauczycieli według teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
Ewa Anna Zwolińska, Pomiar i wartościowanie w muzyce
Anna Jakubowicz-Bryx, Maria Sobieszczyk, Tradycje i współczesność w edukacji wczesnoszkolnej. Biogramy twórców koncepcji pedagogiki wczesnoszkolnej
Ewa Anna Zwolińska, Audiacja. Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
Anna Jakubowicz-Bryx, (red.), Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ewa Anna Zwolińska, Efektywność dydaktyczna zajęć korekcyjno-wyrównawczych
Ewa Anna Zwolińska, Mirosława M. Gawryłkiewicz (red.), Podstawa programowa nauczania muzyki według teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona,
Ewa Anna Zwolińska, (red.), Twórcze aspekty edukacji
Anna Jakubowicz-Bryx, Kompetencje leksykalne uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję