Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra
O Katedrze
Historia Katedry
Władze
Pracownicy
Dyżury pracowników
Aktualności
Nauka
Problematyka badawcza
Projekt: Odkrywamy matematykę
EDU MAT - studenckie koło naukowe
Monografie
Studia
Kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Zajęcia dydaktyczne
Programy praktyk
Materiały do pracy dyplomowej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Monografie
Monografie
Ewa Anna Zwolińska, Skuteczność zapamiętywania tekstów poetyckich w formie wierszy i w formie piosenek
Edward Polański., Anna Jakubowicz, Franciszka Dyka, Ortografia i interpunkcja w nauczaniu początkowym
Ewa Anna Zwolińska, W. Jankowski, (red.), Teoria uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona
Anna Jakubowicz, Strategia organizowania materiału a efektywność nauczania ortografii w klasach początkowych
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję